Tietoa sijoittajille ja osakkeenomistajille

Yhtiökokous 2018

Caverion Oyj:n yhtiökokous pidetään maanantaina 26. päivänä maaliskuuta 2018 klo 10.00 alkaen Helsingissä Messukeskuksen kongressisiivessä, (Messuaukio 1, 00520 Helsinki).

Kokoukseen ilmoittautuneiden vastaanottaminen ja äänilippujen jako sekä kahvitarjoilu alkavat kokouspaikalla klo 09.00.

Ilmoittautuminen päättyy keskiviikkona 21.3.2018 kello 10.00. Ilmoittautua voi:

Caverionin tulosjulkistukset vuonna 2018

Caverion julkistaa vuonna 2018 vielä kolme taloudellista raporttia:

Osavuosikatsaus tammi−maaliskuulta 24.4.2018
Puolivuosikatsaus tammi−kesäkuulta 25.7.2018
Osavuosikatsaus tammi−syyskuulta 25.10.2018

Caverion noudattaa niin sanottua hiljaista jaksoa 30 päivää ennen kyseisten raporttien julkaisemista.

Sijoittajasuhteet

Sijoittajasuhdetoimintamme tavoitteena on tukea Caverionin osakkeen oikeaa arvonmuodostusta antamalla jatkuvasti ja johdonmukaisesti kaikki olennainen Caverionia koskeva tieto tasapuolisesti kaikille markkinaosapuolille. Lisäksi tavoitteenamme on kasvattaa sekä osake- että velkasijoittajien ja analyytikoiden kiinnostusta yhtiötä kohtaan, parantaa nykyisten omistajien uskollisuutta ja saavuttaa uusia sijoittajia ja yhtiöstä kiinnostuneita analyytikkoja.

Vuonna 2017 yhtiön johto tapasi yhteensä noin 240 institutionaalista sijoittajaa. Caverionilla oli yli 20 road show -päivää ja ryhmätapaamista institutionaalisten sijoittajien kanssa. Osallistuimme muun muassa erilaisiin institutionaalisille sijoittajille suunnattuihin seminaareihin, kuten ”Nordic Focus Sessions Event”-konferenssiin Pariisissa sekä Danske Bankin ”Finnish Construction seminar”-seminaariin Helsingissä. Lisäksi tapasimme yli 800 vähittäissijoittajaa ja osakkeenomistajaamme SijoitusInvest 2017 -messuilla ja yhtiökokouksessamme.

Vuoden merkittävin IR-tapahtumamme oli 7.11.2017 Helsingissä järjestetty pääomamarkkinapäivä (Capital Markets Day), johon osallistui yli 50 sijoittajaa, analyytikkoa ja median edustajaa. Tapahtumassa annettiin lisätietoja Caverionin uudesta strategiasta, sen painopisteistä (Must-Win) ja konsernin taloudellisten tavoitteiden saavuttamissuunnitelmasta. Pääomamarkkinapäivän osallistujilla oli myös mahdollisuus tutustua elinkaarihankkeeseen Lintuvaaran koululla Espoossa, jonne Caverion on toteuttanut talotekniikan rakennusten peruskorjauksen ja laajennuksen yhteydessä ja vastaa kiinteistön 25-vuotisen elinkaarijakson palvelusopimuksesta. Tämän lisäksi osallistujat tutustuivat Caverionin etähallintakeskuksen ja Helpdeskin ympärivuorokautiseen toimintaan Vantaalla. Kaikki pääomamarkkinapäivän esitysmateriaalit ovat saatavilla osoitteessa www.caverion.fi/sijoittajat. Tapahtuma ja materiaalit pidettiin englanniksi.

Caverionia seuraavat analyytikot

Caverionin tietojen mukaan ainakin seuraavat pankkiiriliikkeet seuraavat Caverionia aktiivisesti. Nämä tahot seuraavat Caverionia omasta aloitteestaan, emmekä ole vastuussa heidän antamistaan lausunnoista.

• Carnegie Investment Bank
  • Danske Bank Markets
  • Handelsbanken Capital Markets
  • Inderes
  • Nordea Markets
  • OP Yrityspankki
  • SEB

Tiedotteiden tilaus

Caverionin julkaisemat pörssi- ja lehdistötiedotteet sekä sijoittauutiset voi tilata suoraan sähköpostiin verkkosivuiltamme caverion.fi/sijoittajat.

IR app

Caverionia koskeva ajantasainen sijoittajatieto, mukaan lukien tiedotteet ja analyytikkojen ennusteet Vara Researchin kerääminä, on luettavissa myös iPadille optimoidussa muodossa. Sovellus tarjoaa viimeisintä taloudellista tietoa Caverionista sekä online- että offline-tilassa. Sovelluksen voi ladata maksutta App Storesta.

Tiedonantopolitiikka

Caverion Oyj:n hallitus vahvisti päivitetyn tiedonantopolitiikan 20.9.2017, joka tuli voimaan välittömästi. Päivitetty tiedonantopolitiikka on luettavissa verkkosivuillamme
caverion.fi/sijoittajat/sijoittajasuhteet/tiedonantopolitiikka.

Milena Hæggström